Ledende innen franchisekunnskap siden 1987 - Ring 9201 2000
Rådgiver E1566385373944

Et franchisekonsept er ikke bedre enn den enkelt franchisetaker!

Rådgiver

Det er franchisetakerne som oppfyller kundens forventninger og leverer omsetning. Franchisegiver har en viktig rolle i oppfølging av sine franchisetakere og setter premissene for vinn-vinn-vinn.

Kunnskap og veiledning om hvordan opptre i kommunikasjon med likeverdige samarbeidspartnere kan gi trygghet i denne rollen og vi byr på dette gjennom heftet Konseptrådgiveren:

  1. Hvorfor bygge gode franchiserelasjoner
  2. Hovedoppgavene
  3. De tre små ordene
  4. Myter
  5. Forventninger
  6. The missing link
  7. Partenes ansvar
  8. De seks fasene i samarbeidet
  9. De viktigste egenskaper
  10. Holdninger
  11. Kunnskap
  12. Erfaring
  13. Hva gjør rådgiveren god?
  14. Verktøy
  15. Franchisetaker besøk
  16. Gjennomføring av besøk
  17. Forbedre effektiviteten
  18. Vennskapsfellen
  19. Konflikter
  20. Konflikthåndtering
  21. Best praksis
  22. Nøkkeltall
  23. Utfordringer

Ønsker du å lese?
Send meg en mail borge.nilssen@effectum.no og du får filen tilbake!

Børge Nilssen